
Ο Gustav Mahler διευθύνει τη Φιλαρμονική Ορχήστρα της Βιέννης, πίνακας του Max Oppenheimer
Κύκλος Μάλερ VI
Ίσως η πιο διάσημη «στιγμή» στο έργο του μεγάλου Αυστριακού συνθέτη είναι το περίφημο Adagietto, το αργό μέρος της Πέμπτης Συμφωνίας, που τόσο υποβλητικά επένδυσε, χρόνια μετά τη σύνθεσή του, την κινηματογραφική μεταφορά από τον Βισκόντι του «Θανάτου στη Βενετία». Ωστόσο, ολόκληρη η Πέμπτη είναι ένα συμφωνικό κομψοτέχνημα, ένα μακρύ και περιπετειώδες εσωτερικό ταξίδι στις πιο μύχιες ατραπούς της ανθρώπινης ψυχής, οδηγός στο οποίο θα είναι ο βραβευμένος Γερμανός αρχιμουσικός Ματίας Φορέμνυ.