
Διπλές γλωσσίδες
Ο αρκετά ασυνήθιστος συνδυασμός ξύλινων πνευστών με διπλή γλωσσίδα (όμποε και φαγκότο) με το τσέμπαλο, τον «βασιλιά» των μουσικών οργάνων της εποχής του Μπαρόκ, πρωταγωνιστεί σε αυτή τη συναυλία μουσικής δωματίου.
Συνθέσεις αινιγματικές, οι δύο από τις έξι Σονάτες σε Τρίο για δύο όμποε, φαγκότο και μπάσο κοντίνουο του Τσέχου Γιάν Ντισμάς Ζελένκα, θα μπορούσαν να αποτελούν σημείο αναφοράς στο έργο του ξεχασμένου συνθέτη. Εκπροσωπούν σίγουρα μία πρόκληση για τον ακροατή, τόσο λόγω της ποικιλίας σε τεχνικές σύνθεσης και χαρακτηριστικών ενορχήστρωσης του Μπαρόκ, όσο και της στυλιστικής ιδιομορφίας τους και των υψηλών δεξιοτεχνικών απαιτήσεων από τους ερμηνευτές.
Και τα τρία έργα της συναυλίας, τα οποία παρουσιάζονται σπάνια στην Ελλάδα, αποτελούν την πρόταση κορυφαίων μουσικών της Κ.Ο.Α. για μια σύμπραξη «εκτός ορχήστρας», βασισμένη στην πολυετή τους, μοναδική εμπειρία και συνύπαρξη.