
"Βάκχος και Αριάδνη", ελαιογραφία του Τιτσιάνο
Ο μύθος, το παραμύθι και η παραμυθία - Έργα γαλλικής μουσικής του 20ού αιώνα
Όραμα ενός κόσμου Αρμονίας, Ειρήνης και Αγάπης
Γεμάτη διονυσιακό αισθησιασμό αλλά και απολλώνια διαύγεια η Δεύτερη Σουίτα από το μπαλέτο του Αλμπέρ Ρουσέλ περιγράφει μοναδικά την μυσταγωγική ένωση της Αριάδνης με τον Διόνυσο. Και από την εκστατική της ατμόσφαιρα μεταφερόμαστε νοερά στην Ανατολή των παραμυθιών και της μαγείας, όπως την ένιωσε ο ποιητής Τρίσταν Κλίνγκσορ και την έκανε μουσική ο Μωρίς Ραβέλ. Σελίδες γεμάτες πάθος και ατέλειωτο αρμονικό πλούτο, ερμηνεύονται από την διακεκριμένη μεσόφωνο Ειρήνη Καράγιαννη.
Αναζητώντας την ελπίδα και την λύτρωση από την φρίκη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου ο ελβετικής καταγωγής Αρτύρ Ονεγκέρ (Arthur Honegger) αποφασίζει να βαδίσει στο μονοπάτι της Πίστης. Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών υπό την διεύθυνση του μόνιμου αρχιμουσικού της, Βύρωνα Φιδετζή, παρουσιάζει την Τρίτη του Συμφωνία (1946), της οποίας κάθε μέρος παραπέμπει και σε ένα τμήμα της Λειτουργίας των καθολικών. Ο συνθέτης στοχάζεται πάνω στα δεινά του πολέμου αλλά ενσαρκώνει και το όραμα ενός κόσμου Αρμονίας, Ειρήνης και Αγάπης.